Tilbage til Alle begivenheder

Forårsauktion - lad det spire og gro

• Saralystkirken 140 Saralyst Alle Højbjerg, , 8270 Denmark (kort)

Nu starter vi en ny tradition! Hvis altså det bliver en succes... 🙂

Søndag den 7. april vil der efter gudstjenesten være en forårsauktion. Gennem mange år har vi i efteråret haft en høstgudstjeneste hvor mange medbringer høst-ting som tak, som så er blevet solgt efter gudstjenesten.

Når det løber af stablen midt i foråret, opfordrer vi alle til at medbringe noget, der minder dem om foråret. Det kan være noget man selv har lavet, strikket, malet eller skrevet. Det kan også være nogle planter, løg, frø eller et haveredskab. Eller måske er det noget til terrassen, altankassen eller haven. Noget der skaber hygge, som kan give andre glæde over foråret.

Efter gudstjenesten vil vi i caféen sælge disse gaver, hvor Filip Brunn Bach-Larsen er auktionarius.
Pengene fra auktionen er målrettet Saralystkirkens sociale arbejde og ønsket om at kunne hjælpe udfordrede familier.

28. marts

Påskemåltid med påskefokus