Café i kirken

I Saralystkirken er der en Café, og her giver frivillige kokke deres bud på velsmagende mad.

Cafeen er åben i forbindelse med gudstjenester, arrangementer i kirken eller når der er KulturCafé hver torsdag kl. 18.00. Disse kreative kokke byder både på buffet, varm mad og kaffe.

Caféen drives af frivillige amatørkokke med hygiejnebevis, som ønsker at give dig både en god smagsoplevelse og et hyggeligt fællesskab, og det uden at det koster kassen!

Saralystkirkens café har etableret et stort og lækkert erhvervskøkken, hvor alle sikkersheds- og sundhedsmæssige forhold overholdes.

Drømmen er at skabe et mødested, hvor mennesker i fællesskab nyder et godt måltid mad, en veltilrettelavet kop kaffe eller måske et stykke hjemmebagt kage.

Kig forbi til en kop kaffe m.m. og hyggeligt fællesskab i cafeen, der altid er åben i forbindelse med arrangementer i kirken.