Tilbage til Alle begivenheder

Kirkelejren i Kr. Himmelfartsferien

• Saralystkirken 140 Saralyst Alle Højbjerg, , 8270 Denmark (kort)

Du inviteres med på Kirkelejren i Kristi himmelfartsferien den 8.-10. maj.
Lejren er årets sociale højdepunkt. Uanset hvor lidt eller meget tilknytning du har til kirken, så er det stedet at udvide dit netværk og komme tættere på. Tættere på hinanden og tættere på Gud. Her får du mulighed for at lære flere i kirken at kende, hygge, have det sjovt og hænge ud med andre, få god undervisning og blive en endnu større del af fællesskabet.

Lejren afholdes igen på Efterskolen Rudehøj i Odder. Her er gode forhold, enkeltværelser og familieværelser, og så er der toilet og bad på alle værelser.

Der er ankomst fra onsdag kl. 16.00 og vi starter med fælles aftensmad kl. 17.30 hvor alle medbringer noget til et fællesbord. Lejren slutter fredag efter frokosten.

Lejrens tema: Se op. Se ud.
Når vi løfter blikket og ser op, får vi som regel øje på noget nyt, på noget større og noget andet end os selv. Vi bringes til at tage imod og tage verden ind, når vi løfter blikket.
Vi har inviteret Johannes Hansen med som underviser. Han er præst i Apostolsk Kirke og har en passion for at vi sammen løfter blikket for at se hinanden, se verden og ikke mindst at se Gud. Johannes deltager hele lørdagen.

Børnebussen kommer torsdag og er klar med et væld af gode programmer for børn og betweens.

Betaling:
Se programmet og tilmeld dig

Voksne 450 kr. // Studerende og jobsøgende 250 kr.
Deltager kun torsdag: Voksne 350 kr. // Studerende og jobsøgende 175 kr.
Børn og teenagere op til 18 år: Gratis

Betaling foregår via MobilePay: 52 40 61. Husk at skrive: Kirkelejr 2024.
Din tilmelding er gennemført når betalingen er registeret.

Økonomien skal ikke hindre nogen i at deltage. Har du ikke mulighed for at betale for lejren, så kontakt lejrkoordinatoren og så vil vi som kirkefamilie gerne hjælpe dig økonomisk.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte en af lejrkoordinatoren:
Jørgen Møller:  jomol2606@gmail.com // tlf. 20 90 09 61

4. maj

Rollinger og Rundstykker

Næste
30. maj

Aarhus Spiser Sammen - foredrag med Jesper Trabolt.